EXPERIAN ПРЕС ЦЕНТЪР

НОВИНИ & ПРЕС ИНФОРМАЦИЯ

Мая Миланова е новият оперативен мениджър на Еxperian за България

София, 4 март 2013

Еxperian обяви откриването на нов офис на българската организация. Еxperian демонстрира своя ангажимент за непрекъснато развитие и подобряване на условията на работа за своите служители с наемането на близо 3000 кв.м. площ в бизнес сграда Мегапарк на булевард „Цариградско шосе” в София.

Новият офис на компанията осигурява възможност за 300 работни места в продължение на плановете на компанията за постепенно увеличаване на българския екип със софтуерни инженери, QA, ИТ специалисти, бизнес анализатори, математици статистици. Офисът на Еxperian предлага комфортни работни помещения и отворени пространства, изградени изцяло съгласно глобалните изисквания и стандартите за качество на компанията. На разположение са и 14 конферентни зали, оборудвани със съвременни комуникационни и визулизиращи системи, включително за видео-конферентни разговори, спомагащи по-ефективното взаимодействие между физически отдалечените екипи на компанията.

Новината за новия офис следва информацията за назначаването на оперативен мениждър за компанията в България. Мая Миланова отговаря за управлението, организацията и контрола на дейността в българския офис от началото на 2013. Сред нейните отговорности са и въвеждането и прилагането на основните корпоративни програми на Experian на локално ниво и тясното сътрудничество с офисите на компанията в Европа, Азия, Северна и Южна Америка.

За мен е удоволствие да се присъединя към международна компания с впечатляваща история и водещо портфолио от услуги за бизнеса и крайните потребители в цял свят. Вярвам, че мога да допринеса за развитието и позиционирането на Experian България като ключова локация за глобалната организация и надежден партньор на местния пазар.”- коментира назначението си Мая Миланова, Оперативен мениджър, Еxperian България. За Еxperian е важно да подобрява непрекъснато условията за работа и да предлага атрактивни възможности за професионално и кариерно развитие на служителите си. Това е и един от основните приоритети в работата ми на регионално ниво.”.

Зa Еxperian:
Еxperian е глобална компания за информационни услуги,  лидер в предоставянето на данни и аналитични инструменти за клиенти в цял свят. Еxperian подпомага бизнеса в по-доброто управление на кредитния риск, точното таргетиране на маркетинговите предложения и ефективно автоматизиране на процеса по вземане на решения. Еxperian е в полза и на индивидуалните потребители при проверка на тяхното кредитно досие и рейтинг, както и при защитата срещу евентуална кражба на идентичност.

Experian е публично дружество, чиито акции се търгуват на Лондонската фондова борса (EXPN) и е неизменна част от индекса FTSE 100.Общият размер на приходите за годината, приключваща на 31 март 2012 г. е 4.5 млрд. долара. Experian има над 17,000 служители и офиси в 44 страни. Компанията е базирана в Дъблин, Ирландия като разполага с оперативни централи в Нотингам (Великобритания), Калифорния (САЩ) и Сао Пауло (Бразилия).

За повече информация, посетете http://www.experianplc.com.

За Experian България

Experian България е основана през 2004г. В България компанията е представена с три от четирите си основни линии на бизнес: Кредитни услуги, Аналитични решения и Маркетинг услуги. В българския офис на компанията работят над 220 човека, разпределени в над 10 отдела, включително Регионална Аналитична Група, Разработка и Тестване на софтуер, Връзка с клиенти, Внедряване на решения, Продажби и Маркетинг.

  • © Experian 2018. Всички права запазени.